Direct mail není spam
K direct mailingu je možné využít mj. poštu (při zasílání dopisu, reklamních materiálů v papírové podobě), telefon nebo internet. V případě internetu je nutné dbát na to, aby podnikatel nerozesílal místo direct mailu obyčejný spam. Znamená to, že své obchodní sdělení (což je přesný termín dle zákona o některých službách informační společnosti – zákon č. 480/2004 Sb., v platném znění) zašle pouze tehdy, pokud má od příjemce souhlas s jeho doručením.
Legislativní „výcuc“ ve věci direct mailingu
• Pro zasílání mailingu musíte mít vždy prokazatelný informovaný souhlas majitele e-mailu.
• Nesmíte poskytnout soukromé údaje třetí straně bez předchozího souhlasu osoby, které údaje náleží.
• Každý e-mail musí obsahovat informaci a možnost bezplatného odhlášení a vyřazení z databáze.
• Zasílané e-maily musí být označeny jako obchodní sdělení.
• Každý e-mail musí obsahovat kontaktní informace o odesílateli.
Často kladené otázky k direct mailingu - zákon č. 480/2004 sbírky
Smím zasílat přání k Vánocům či k narozeninám svým zákazníkům?
Takové to e-maily smíte zasílat pouze se souhlasem k zasílání sdělení. Dle novelizace zákona smíte e-mailový kontakt využít k šíření obchodních sdělení, týkajících se vlastních obdobných výrobků nebo služeb. Pokud tedy k přání k narozeninám přidáte slevu na vybrané výrobky, které v e-mailu zobrazíte, pak přání zasílat můžete také svým zákazníkům.
Smím svým zákazníkům zasílat obchodní nabídky třetích stran?
Ne. Ze stejné citace zákona vyplývá: „týkajících se vlastních obdobných výrobků nebo služeb.“
Smím nabídky třetích stran zasílat odběratelům novinek?
Svým odběratelům novinek můžete zasílat téměř cokoliv. Vždy však z vlastní e-mailové adresy. Nezapomínejte však, jak snadné je odhlásit se z Vašeho odběru novinek a neprovokujte své uživatele zbytečnými e-maily.
Přednosti:
Snadné a rychlé rozesílání, pohodlné ovládání a jednoduchost systému bez nutnosti instalace. To vše vám usnadní práci.
Podpora:
Kromě stávajících funkcí neustále pracujeme na vylepšení systému. Pokud v seznamu nenajdete funkci, kterou potřebujete, obraťte se na naši podporu. Naším krédem je vyjít zákazníkovi maximálně vstříc.