Co vše umí služba mejluj.cz?
Přemýšleli jste někdy, jak získat nové zákazníky a jak dát těm stávajícím vědět o veškerých novinkách, akcích a zajímavých nabídkách? Nasaďte službu mejluj.cz a zvyšte tak zisk vaší firmy.
Každá firma potřebuje zvýšit cashflow a zisk. Bez něj to nejde. Nečekejte, že si vás zákazníci pamatují a připomeňte se jim. Dejte jim emailem vědět o všem důležitém. Své první hromadné e-maily můžete rozeslat ještě dnes. Na následujících řádcích se dočtete, jak to udělat jednoduše a efektivně.
Emaily můžete zosobňovat (nejen v oslovení), odeslat v HTML či v textové podobě, na jednu skupinu příjemců nebo všem, dle různých kritérií, ihned nebo naplánovat odeslání na určitý čas.
Říká se, že v jednoduchosti je kouzlo úspěchu.
Díky službám mejluj.cz můžete hromadně oslovit Vaše stávající nebo nové klienty. Je to účinná a
efektivní cesta pro zvýšení prodeje, zisků i celkového cashflow.
Za službami mejluj.cz stojí kolektiv profesionálních programátorů, který vyvinul kvalitní, uživatelsky
přívětivé a stabilní prostředí pro hromadné odesílání Vašich emailů.
Oslovení tedy tisíce i statisíce zákazníků s newslettery, aktuálními ceníky i aktualitami
již pro Vás a Váš mail server nebude problém.
Nástroje direct mailingu se podle komunikačních technologií, které umožňují cílovou skupinu bezprostředně oslovit, rozlišují na tištěná a elektronická.
Výhodou direct mailingu je snadnější tvorba zpětné vazby, díky které lze efektivitu a úspěšnost direct mailingových kampaní lehce měřit.
Rozhodující roli v míře úspěšnosti kampaní pak hraje vhodný výběr adres zákazníků, správná volba cílové skupiny a kreativní zpracování emailů, které umocní atraktivitu sdělení. K dosažení maximální účinnosti je proto potřeba kvalitní, obsáhlá databáze firemních údajů, její správné zapojení do personalizace a jasné, zřetelné, ale přesto nevšední oslovení příjemce sdělení.
Vybrané vlastnosti:
• Personalizace
Můžete si vytvořit tzv. proměnné, které mohou být defaultní (např. oslovení, firma aj.), nebo variabilní (odesílatel vybírá z definovaných voleb, např. muž či žena, stát aj.). Tyto proměnné můžete využít například při určení, komu má být e-mail odeslán a hlavně při personalizaci: do e-mailu napíšete např. "Dobrý den [osloveni]." a příjemce uvidí např. "Dobrý den pane Nováku."
• Neomezený počet příjemců
Ve službě mejluj.cz můžete mít třeba statisíce příjemců.
• Neomezený počet skupin příjemců
Příjemce dělit do skupin, např. "obchodní partneři" a "odběratelé", "firma" atd. Při odeslání e-mailu si vždy můžete vybrat, zda odeslat email všem nebo pouze vybraným skupinám.
• Ruční vkládání příjemců
Ruční vkládání je snadnou cestou pro občasné přidávání malého počtu nových příjemců. Stačí jen vložit emailovou adresu nového příjemce a jedním kliknutím potvrdit.
• Hromadný import
Stávající databázi odběratelů je možné do mejluj.cz hromadně importovat v souboru formátu .XML, který snadno vytvoříte ve textovém editoru či exportem z vaší databáze zákazníků např. formou rozhraní API.
• Zvolení předmětu emailu a adresy odesílatele
U každého e-mailu si můžete zvolit předmět emailu a libovolně určit adresu, která se má příjemcům zobrazit jako odesílatel.
• Odesílání e-mailů v HTML i v textové podobě
Mejluj.cz podporuje odesílání plain text i HTML.
• HTML šablony
Aby vaše emaily vypadaly profesionálně, ladily s vašimi firemními barvami či grafickou identitou, podporuje mejuj.cz tzv. HTML šablony. Těch můžete mít i několik. Při psaní e-mailu si vždy vyberete, zda chcete psát e-mail bez šablony či vycházet z nějaké připravené šablony. Šablonu si můžete připravit sami (je vhodná znalost HTML) či vám ji rádi připravíme příp. vás zaškolíme.
• Testovací odeslání
E-mail si můžete po vytvoření nechat poslat na jakoukoliv adresu.
• Nalánované odeslání
Doba přijetí emailů má prokázaný vliv na úšpěšnost e-mailu, proto si můžete nastavit datum a čas, kdy chce email odeslat. To se hodí například při dokončení emailu v pozdních nočních hodinách a jeho následné odeslání třeba v 08:00 ráno.
• Detailní statistiky
V HTML i textových variantách umí mejluj.cz počítat prokliky na úrovni příjemce - odkaz. Funguje to tak, že každý odkaz je nahrazen odkazem, který nejdříve započte proklik a následně adresátovi zobrazí původní adresu. Dokážete tak změřit například nejúspěšnější odkazy a zjistit, kdo konkrétně na ně kliknul.
Přednosti:
Snadné a rychlé rozesílání, pohodlné ovládání a jednoduchost systému bez nutnosti instalace. To vše vám usnadní práci.
Podpora:
Kromě stávajících funkcí neustále pracujeme na vylepšení systému. Pokud v seznamu nenajdete funkci, kterou potřebujete, obraťte se na naši podporu. Naším krédem je vyjít zákazníkovi maximálně vstříc.